ارسال پاسخ

۱۶ مرداد ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2364

pvc-asso.ir

مقاومت در برابر ضربه محصولات  PVC

به منظور بهبود مقاومت  محصولات  pvc در برابر ضربه، اصلاح کننده های ضربه ( عوامل چقرمه کننده) مانند MBS، ABS، لاستیک آکریلیک، پلی اتیلن کلرینه شده و یا EVA ( اتیلن وینیل استات)که دارای خواص لاستیکی هستند با  PVC مخلوط می شود.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، به طورکلی به منظور بهبود مقاومت  محصولات  pvc در برابر ضربه، اصلاح کننده های ضربه ( عوامل چقرمه کننده) مانند MBS، ABS، لاستیک آکریلیک، پلی اتیلن کلرینه شده و یا EVA ( اتیلن وینیل استات)که دارای خواص لاستیکی هستند با  PVC مخلوط می شود.

 

مقاومت کافی برای استفاده عملی با اضافه کردن 5 تاPHR 20 از این اصلاح کننده های ضربه در  PVC بدست می آید. اصلاح کننده ضربه به شکل ذرات میکرو در ساختار مولکولی  PVC پراکنده می شود.

 

زمانی که محصولات  PVC تحت ضربه قرار می گیرند، این میکرو ذرات در ساختار مولکولی، انرژی ضربه را جذب می کنند و از آسیب رساندن به محصولات  PVC جلوگیری می کنند.

 

  PVC اصلاح شده در برابر ضربه در طیف گسترده ای در کاربردها شامل مصالح ساختمانی خارجی (قاب پنجره، سایدینگ)، بردهای صنعتی، لوله های آب مقاوم در برابر ضربه، بسته بندی های سخت PVC، فیلم های حفاظت از سطح یا قطعات الکتریکی استفاده می شود.

 

شکل زیر اثر اصلاح کننده ها بر استحکام ضربه را نشان می دهد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد